خداپرستی

ساخت وبلاگ

روغن هاي تخصصي ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن هاي گياهي در سراسر دنيا بيشتر شده و بسياري از افراد از اين روغن ها به جاي روغن هاي حيواني و روغن هاي نباتي در رژيم غذايي خود استفاده مي کنند. اين گونه روغن ها کاربردهاي ديگري نيز دارد و برخي از افراد نيز به خاطر خاصيت هاي دارويي و درماني که دارند، به سراغ اين روغن ها مي روند. همچنين مي توان از اين روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد. در اين مطلب مي خواهيم به معرفي چند مورد از روغن هاي گياهي شناخته شده که در گروه روغن هاي تخصصي ماساژ قرار مي گيرند بپردازيم و ويژگي ها و خواص هر يک را بررسي کنيم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج که از پوسته سخت بيروني (سبوس) برنج قهوه‌ اي تهيه مي شود، طعم ملايمي داشته و چون به شکل مکانيکي تصفيه مي شود، ويتامين ها و مواد معدني مغذي خود را حفظ مي کند. اين ماده سرشار از چربي هاي سالم بوده و منبع غني آنتي اسيدان هاي قوي مانند گاما اوريزانول، توکوفرول‌ ها، توکوترينول‌ ها، فيتواسترول‌ ها، پلي‌ فنول ‌ها و اسکوالن محسوب مي شود. همچنين ويتامين E بالايي داشته و حاوي ريز مغذي هاي ديگري است که در مبارزه با راديکال‌ هاي آزاد و مقابله با اثرات پيري موثر واقع مي شوند. از روغن سبوس در مواد غذايي مختلفي چون انواع چاشني ها و سس هاي سالاد و طعم دهنده هاي غذايي ديگر استفاده مي شود. از آن جايي که اين ماده نقطه جوش بالايي دارد، مي توان از آن در تهيه غذاهايي که نياز به سرخ شدن يا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نيز استفاده کرد. روغن سبوس برنج را مي توان يک جايگزين مناسب براي روغن‌هاي هيدروژنه حاوي چربي ترانس دانست. از ديگر مزيت هاي اين روغن مي توان به تاثير آن در کاهش کلسترول خون اشاره کرد. دليل خريد روغن سبوس برنج را مي توان کاربردهاي گسترده آن در آشپزي، لوازم آرايشي، شيريني ‌پزي، واکس ‌هاي کفش و ... دانست.

روغن هسته انار

يکي از ميوه هاي خوش مزه که خاصيت هاي زيادي دارد، انار است. به غير از خواصي که خود ميوه انار دارد، از هسته آن نيز روغني گرفته مي شود که جنبه دارويي و درماني دارد. اين روغن حاوي آنتي اکسيدان، ويتامين هايي چون ويتامين K، B1، B2 و  C بوده و داراي ترکيبات پلي‌ فنيک محافظتي مانند اسيد پانونيکيک، فلاونوئيدها، آنتوسيانيدين و تانن‌ ها مي باشد. همچنين اسيدهاي چربي چون اسيد لينولئني کنژوگه و اسيد اولئيک داشته که به حفظ سلامت پوست بسيار کمک کرده و از غشاي پوست محافظت مي کند. افراد زيادي به دليل خواص زياد و فوق العاده اي که اين ماده دارد، به سراغ خريد روغن هسته انار مي روند که برخي از اين خواص به شرح ذيل است: آنتي ‌اکسيدان، ضد التهابي، نفروپاتيک، هپاتواستروئيد، ضد عفوني‌کننده، ضد سرطان، افزايش سيستم ايمني بدن، افزايش متابوليسم کربوهيدرات و کاهش مقاومت به انسولين. از روغن هسته انار بيشتر در ساخت صابون، روغن‌ هاي ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و ساير محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرايشي استفاده مي شود.

روغن هسته انگور

يکي ديگر از روغن هاي گياهي که بسيار پر کاربرد بوده و مزيت هاي زيادي دارد، روغن هسته انگور مي باشد؛ اين روغن همان طور که از نام ان پيدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصيت ضد التهابي، ضد ميکروبي و ضد اکسيد کننده دارد. همچنين منبع سرشاري از پروانتوسيانيدين بوده که يک آنتي اکسيدان قوي به شمار مي آيد. از ديگر مواد مغذي و مفيدي که اين روغن دارد مي توان به فلاونوئيد، بتاکاروتن، ويتامين C و ويتامين E اشاره کرد. روغن هسته انگور به جلوگيري از ابتلا به سرطان خون و بيماري هاي قلبي و عروقي کمک کرده و در تنظيم قند خون نيز موثر است. همچنين داراي بافت سبکي است که به راحتي توسط پوست جذب مي شود و به نرم و مرطوب شدن پوست کمک مي کند. همچنين به دليل داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده مي تواند براي افراد مبتلا به ديابت و نيز کساني که مي خواهند از روغن هاي سالم تري استفاده کرده و رژيم غذايي سلامتي داشته باشند، بسيار مناسب است. شما مي توانيد براي خريد روغن هسته انگور به سايت شرکت پيشگامان شيمي که يکي از بزرگ ترين شرکت هاي واردکننده مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده که روغن هسته انگور را در گالن هاي 10 ليتري و 20 ليتري به فروش مي رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغني زرد و نارنجي رنگ بوده که يک روغن ارزشمند براي پوست، مو و ناخن محسوب مي شود. اين روغن سرشار از اسيد لينولئيک و ويتامين  Eبوده و اسيدهاي چرب ضروري و سالم را نيز دارا مي باشد. بنابراين به محافظت از پوست در برابر آب و هواي سرد کمک کرده و سلامت پوست را تامين مي کند. همچنين به دليل آنتي اکسيدان هايي که دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنين مي توان از آن در تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي، مکمل هاي مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسيون‌ هاي ضد آفتاب، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پيري و کرم پا استفاده کرد. اين روغن به ترميم بافت ها، تنظيم سيستم عصبي، جلوگيري از نقص در تولد، جلوگيري از مشکلات پوستي، مبارزه با انباشت چربي و بهبود سلامت کمک کرده و به دليل وجود آنتي اکسيدان خاصيت ضد پيري دارد. همين ويژگي هاي مهم سبب شده خريد روغن جوانه گندم روز به روز افزايش يافته و افراد زيادي خواهان مصرف اين روغن شوند.

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : روغن,های,تخصصی,ماساژ, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:15

ليگ ‌فانتزي چيست؟

 

ليگ فانتزي از اتفاقات جديد و جذاب سايت هاي پيش بيني (تک بت) و بازي هاي ورزشي‌ مي‌باشد که دراين ليگ فرضي شما سرمربي يک تيم ورزشي هستيد و طبق معمول تيم هاي واقعي وظيفه شما آماده کردن يک ‌تيم‌ قوي و تعيين استراتژي و تعيين تکنيک ها براي بهتر شدن تيم و برد و پيروزي آن ‌هستيد.

 

هدف از تشکيل ليگ مجازي چيست؟

اينکه بتوانيد تيمي را بسازيد که خودتان دوست داريد. امتحان‌کنيد تا متوجه شويد که اگر شما مربي يک تيم بوديد مربي خوبي هستيد يا نه؟! در رقابت هاي‌ روزانه با ديگر بازيکنان شرکت کنيد. از مهارت خودتان براي کسب درآمد استفاده کنيد.

 

فوتبال فانتزي

اين بازي جزء بازي هاي مجازي مي‌باشد که کاربر آن تيم‌هاي تخصصي خود را مي سارند و با ساير تيم‌هاي فانتزي رقابت مي‌کنند.

پاين بازي به کاربران اين امکان را مي دهد که دقيقا مانند يک مدير باشگاه واقعي يا يک‌ مربي قوي، بازيکناني را که دلخواهشان است انتخاب کنند و بازي آن‌ها را در تيمي که ساخته اند مديريت کنند.

کاربران در فوتبال فانتزي مي توانند بازيکنان مختلفي را از تيم‌هاي‌ مختلف حاضر در ليگ، در تيم خود قرار دهند. همانطور که در تيم‌هاي واقعي مشاهده مي‌کنيد تعدادي از بازيکنان کاربران اين بازي نيز نقشِ بازيکنان ذخيره را دارند و فقط بازيکنان اصلي هستند که بر اساس عملکردي که دارند براي شما امتياز کسب ‌مي‌کنند.

پس هر کاربر مي تواند در صورتي که از بازيکن خود رضايت کافي را نداشته باشد و يا اگر محروم و مصدوم شده باشند، با پرداخت هزينه‌ي يک بازيکن ديگر ، شخص جديد را وارد تيمش بکند.

اين بازي فانتزي به بازي کنندگان امکان مديريت يک تيم ورزشي همانند دنياي واقعي را مي دهد.‌ سرمربي هاي مجازي با توجه به عملکرد بازيکنان تيمشان در بازي‌هاي‌ واقعي، امتياز مي گيرند.

 

آيا ورزش هاي فانتزي طرفداري هم ‌دارد؟

بر اساس آمار اعلامي از طرف انجمن ورزش فانتزي «Fantasy Sports Trade Association» سال گذشته 22? از مردان آمريکايي بين 18 تا 49 سال در اين بازي شرکت کرده‌اند. و موفقيت آنان باعث شده تا محبوبيت اين ورزش ها بيشتر شود.

قوانيني که بايد بدانيد:

زماني‌که شما يک تيم‌ در ليگ‌ فانتزي راه اندازي مي‌کنيد به شما مقدار مشخصي اعتبار اختصاص داده مي‌شود که بتوانيدبراي تيمتان‌ بازيکن هاي‌ مختلفي را انتخاب و ترانسفر کنيد.

بازيکناني که براي انتخاب شما در دسترس هستند ، بازيکناني هستند که در ليگ واقعي آن کشور بازي مي کنند. البته که اعتباري که به شما تعلق مي‌گيرد مقدارش آنقدر بالا نيست که در همان ابتداي کار بتوانيد تمام بازيکنان خوب و درجه يک را خريداري کنيد به مرور مي‌توانيد تيم‌خود را قوي تر کنيد.

تيم شما ترکيبي از ستارگان قوي و گران قيمت ليگ‌هاي ‌مختلف و همچنين بازيکنان جوان و گمنام باشد. در پايان هر مرحله، به کاربراني که آن بازيکنان را در اختيار داشته باشند همان امتيازي که بازيکنانشان کسب‌ مي‌کند شامل حال آنها مي شود.

منبع : gallerypic

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : لیگ,‌فانتزی,چیست؟, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 8718 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:19

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:46

Effective Ways to Get the Right Fit Out for Your Office

 

The office fit out work may be a complicated task if you are doing not have proper plans. A constructive plan is required to be lined up for efficient results and timely completion of an office fit out job. If you've got been given the responsibility to require care of the full project, then you must be having proper assistance to back you up. There are many pitfalls and dilemmas related to taking the correct decision for such a frightening project. You wish a step by step guideline so as to sketch out an efficient office fit out plan. Your main objective should be to end the work, within the budget and therefore the time allotted for the project.

Hire right vendors for such materials

you must hire an expert fit out service provider for closing such form of a project. Once you hire the professionals, you get the power of designing the new office interior and can be able manage the entire project efficiently. It’s a vital factor to require care of, while attempting to find the correct company. Once you cater to the experts, the top results are wonderful with on time completion, along with the smallest amount possible expenses and great finishing.

Make a scientific project planning

there are various stages that are involved during a single office fit out project. It’s important for you to allot each step a selected time schedule. Otherwise you will not be able to manage the project efficiently and it'll be a headache for you within the end. Therefore, right planning and execution is utmost necessary after you are attempting to create a change, that too a positive one! You’ll make such calculative effort by combining all of your resources at one place.

For this, you'll be able to take inputs from the contractors and therefore the suppliers to retu to a conclusive schedule and with the correct chain of tasks. Making all the arrangements and make a copy plans before is additionally very necessary and it's an important step towards making an excellent project plan.

Things to contemplate

you must take some basic items into consideration and make all the efforts to stay the plans working. You want to keep everyone associated with these tasks informed about their part on this project. Confirm that they understand their individual duties and perform accordingly. You ought to follow up every step taken by them. Take their feedbacks and solve them. You, because the captain of the ship, must act like one so as to succeed in at the destination on time. Plan an opportunity out area where employees can take a break. They’ll be enthusiastic and your workflow will never be harmed.

Space utilization

when you are within the designing phase, always attempt to utilize every inch of the space that's available. If you would like to utilize the complete potential of your office space, then you wish to concentrate on the workflow and productivity factors. Utilizing a neglected space intelligently can bring a refreshing change to your office and your employees will feel energized for work without complaining much about the atmosphere. You’ll hire knowledgeable office designer for smart space utilization and enhanced functionality of your building. After the successful completion of a project you must check as of the work performed before you call it on a daily basis.Bottom of Form

 

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : Effective,Ways,to,Get,the,Right,Fit,Out,for,Your,Office, نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:30

همه مي‌تونن زرنگ باشن (1)

تمرينات ويژه براي پرورش استعدادهاي کودکان

مولف: نرگس تبريزي - مصطفي تبريزي

------------------------------------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • مقدمه
  • آشنايي با فعاليت هاي پيشرفته ادراکي - بينايي فراستيک
  • ارتباطات فضايي
  • تشخيص شکل از زمينه
  • پايداري يا ثبات شکل
  • طرز قرار گرفتن شکل در فضا
  • شباهت‌ها و تفاوت‌ها
  • دقت
  • توالي ديداري
  • تکميل ديداري
  • تطبيق علائم

------------------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

درصد بالايي از يادگيري در کودک از طريق ديداري، بين سنين سه و نيم تا هفت و نيم سالگي بوجود مي‌آيد و تاخير در رشد ادراک ديداري موجب آسيب‌هاي شناختي در کودک مي‌شود. در اين کتاب براي جبران اين آسيب‌ها تمرين‌هايي متنوع و جذاب براي کودکان ارائه شده است.

 

خداپرستی...
ما را در سایت خداپرستی دنبال می کنید

برچسب : همه,می‌تونن,زرنگ,باشن,(1), نویسنده : chenar khodaparasti بازدید : 187 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:31